august 2008

Årets sommerlåt?

Det har vært mange fine låter nå i sommer, men denne danker ut de fleste. Kate Ryans "Ella Elle L'a" er en klar favoritt i mine øyne. Den ble mye spilt da jeg var på Mallorca, og bringer derfor min...

Miami Vice bursdag.

I går var Helene, Linn, Trine Lise, Jeanette Helen, Linn Anett og jeg vertinner i et 40 års lag.Gjestene ble fraktet i egen båt, mens vi ankom båten og selskapet i en veldig lekker speedbåt. Og sam...

Marineland.

Siste dagen min på Mallorca brukte vi i Marineland. En liten dyrepark med mange flotte dyr. Her er de veldig opptatt av å ta vare på dyrene, ikke bare i parken men også de som er utenom. De har et ...

Massasje.

Vi prøvde ut massasje på stranden. En søt og flink dame masserte oss. Jeg vet at hygienen ikke er på topp her, og siden jeg selv er så opptatt av slikt på jobb, så hadde jeg desinfeksjonssprit for ...

Palma og shopping.

Dagen etter båtturen bar det ned til Palma by for shopping og litt kultur. Vi brukte hele dagen flittig, og rakk såvidt siste buss hjem til Alcudìa ;)Vi lagde god frokost hver eneste dag. Kjøpte gr...

Robinson Cat.

Vi ble med på en flott og avslappende båttur til noen fine badebukter bla.Båten var en flott catamaran med seil.I den første badebukten ble det tid til både svømming og snorkling. Vannet var helt k...

Min Syden ferie.

I forrige uke hadde jeg en fantastisk flott ferie på Alcudìa, Mallorca, sammen med min gode venninne og tidligere kollega Marit. Hun ble igjen siste uken, og vendte snuten hjemover til Norge først ...

Epleplukking og bursdagsfeiring :-)

Paret vi leier hos er så søte, og har sagt vi kan plukke epler fra treet i hagen :-) Siden min samboer hadde bursdag i går, så tok jeg med noen epler med inn, og lagde eplekake. Nam!Flytter jeg en ...

Skjønne min, Kine Charlotte, har egen blogg :-)

Til de som ennå ikke har besøkt hennes blogg, her er adressen:www.kinecharlotte.blogg.no

*RASK MODELS har fått egen blogg*

På denne bloggen kommer vi til å legge inn bilder fra ulike oppdrag og jobbsammenhenger.Ta en titt innom da vel :-)www.raskmodels.blogg.no

Min kjære samboer har bursdag :-)

Den 27.august fyller du år. *Gratulerer så mye med dagen gull*Each dream of minebegins and endswith loving thoughts of you,and you're the most importantpart of everything I do.You're on my ...

Vår aller første opptreden i Kristiansand.

Det planlegges en turnè rundt om i landet, noe vi alle ser frem til med glede :-)Denne helgen, som var, fremførte vi låten vår i Kristiansand.Vi tok toget nedover til sørlandsidyllen ;)Tv teamet ha...

Rask Models & Candystore.

Dette er noe vi har slitt hardt og lenge for. Derfor er vi desto mere stolte av å presentere vårt nye og friske showkonsept "Candystore" for alle dere der ute :-)Showkonseptet består av s...

Gratulerer med dagen skjønne Natalie :-)

Dagen er din. Håper du koste deg masse under bursdagsfeiringen! *suss på deg*

Endelig sol og sommer i vente :-)))

Om få timer setter jeg meg på flyet til Mallorca. Gleder meg enormt mye!!! Pc'en blir liggende hjemme, men jeg lover å blogge fra reisen vår, når jeg kommer hjem igjen ;)

Tilbake på trening hos pt Marius.

Det har ikke blitt så mye trening i sommer som jeg hadde håpet på. Styrketreningen har dessuten uteblitt, derfor føltes det skikkelig herlig med en god (og knallhard) treningsøkt hos Marius. Fytter...

*Betakaroten*

Disse vitamintablettene begynte jeg på i forrige uke, og jeg må si jeg merker forskjell i huden allerede. Huden har blitt litt mere gylden, og jeg merker at jeg blir brunere i solariumet. Så det vi...

Ute etter en dyktig frisør? Kontakt Saxen, avd. Skøyen!

Det er bestandig herlig å overlate håret til de profesjonelle på Saxen. Da vet jeg at jeg er i trygge hender, og får både farge og klipp som passer meg. Da jeg var der i dag, så fant jeg ut at jeg ...

Flere bilder fra søndagens øving :-)

Jeg tok meg den friheten å "låne" bildene dine snuppen ;-PSkikkelig kos å øve med deg, synes vi var kjempeflinke!! Dessuten fikk vi bra trening, og det er ikke å forakte ;-PHmm, mon tro h...

I'm back!!!

I dag morges ble vi endelig koblet opp til internett i leiligheten, etter en 5-6 uker uten..Tenk at man skulle bli så avhengig. Det føles fantastisk å surfe igjen, og jeg legger ikke skjul på at je...

Helgen min.

Jeg reiser til Mallorca om kort tid, derfor blir det litt solarium disse dagene. Ønsker grunnlag, slik at huden min blir litt forberedt til solen og strålene. I tillegg er det utrolig godt med varm...

Skjønne Miriam på coveret av denne månedens Gatebil Magazine.

Nydelig du er!!Og hvis det fortsatt er noen som vil ha plakat av meg, så er jeg sikker på at noen butikker fortsatt har det forrige nummeret til salgs :-)

Nydelige Jeanette Helen i denne ukens Vi menn.

Flotte bilder søtnos :-)))

Flotte Miriam har bursdag i dag =)

Min nydelige Rask kollega Miriam har bursdag i dag. Gratulerer så mye :-)))

Vendelas Make Up Bibel med månedens Elle :-)

Det er sjeldent jeg kjøper Elle, men med denne lille skatten så var jeg ikke vanskelig å be ;)Her står det mange gode tips og råd om sminke, helse og egenpleie. Anbefales!

Venninnetid er gull.

Eli og jeg er gode venninner og tidligere kollegaer.Vi jobber begge i skjønnhetsbransjen, men bor desverre langt fra hverandre. Det resulterer naturlig nok i at vi treffes altfor sjelden ;(Derfor e...

Reiser til Alcudia på Mallorca om 2 uker.

Jeg reiser sydover med en en tidligere kollega og god venninne, og vi gleder oss som to små barn!Det er år og dag siden sist jeg reiste på en slik tur, så jeg ser virkelig frem til litt ferie :-)))...

Kattene stortrives!

Lillegullet Cindy er en liten skøyerfant, og en jente man legger sin elsk på ;) Hun prater mye, og er svært kosete. Når hun koser om morgenen, liker hun å kosebite på fingrene og tærne våre. Ikke a...

Linda mekker i hop ;)

Det er mye som skal på plass og ordnes i nyleiligheten, og ting tar tid.Her setter jeg sammen en bokhylle, som vi kjøpte på IKEA.Det er faktisk litt moro å mekke og skru ;)Og det går faktisk an å g...

Siste innspurt i Tønsberg :-)

Om torsdagen var det igjen duket for et stilig Coyote Ugly party på Harbour i Tønsberg.Og jeg dro dit med Linn og Trine Lise i Rask Models. Veldig moro!! :-)))Ønsker å takke alle på Harbour for noe...

Aktiviteter i sommervarmen :-)

Det ble litt roing forrige uke. Siden vi bor nært både mark og vann, er det herlig å kunne benytte seg av slikt som dette. Oslo har mye å by på, også for de friluftsinteresserte :-)Dagen etter roin...

Lyn og torden.

Tirsdagen som var, utpå kvelden, fikk vi se et gedigent lyn og torden over byen.Jeg synes det er et så fantastisk naturfenomen, at jeg måtte ut å se :-))Utsikten var ikke så god som jeg hadde håpet...

Hehe, ja det får jeg da håpe ;-P

Det hender man kommer over noen glupe reklamer, som denne...

Takk for deres tålmodighet.

Bloggingen går litt tregt for tiden desverre.Dette skyldes at nettet ennå ikke er oppe i leiligheten vår.Beskjeden var 5-6 uker.Om et par uker er jeg nok sterkt tilbake.Varme sommerklemmer fra meg :-)

Nydelige Eileen har bursdag i dag.

Denne skjønnheten er min flotte kollega Eileen i Rask Models.Du ser helt fantastisk ut som alltid vennen!! Nyt dagen i dag :-)))