juni 2007

*Kjempeglad i deg Helene*

Du betyr svært mye for meg. Jeg hadde ikke vært der jeg er i dag, om det ikke hadde vært for deg. Jeg er sikker på at alledeandre Rask jentene dine tenker det samme. Sammen skal vi vise folket hva ...

En stor takk til fotograf og bikini designer Anders Rolfsson, du er så snill :-)

Han lagde en rekkelekre bikinier kun for denne kalendershooten. Det var så mye lekkert at jeg hadde vanskeligheter med å plukke ut til photoshootene. Tusen masse takk for de jeg fikk, jeg er deg ev...

Søte Anya og vår kjære Roger :)

Jeg vil også rette en stor takk til skjønne Anya, som også stod for flott make up på alle jentene.Dessuten en stor takkeklem til Roger Sundberg, vår fotograf. Du er i en klasse for seg, helt fantas...

*Tvillingsøstrene*

Silje og jeg fant ut at vi er veldig like på mange måter: Vi er begge Vannmenn, har bursdag med to dagers mellomrom, har lik klessmak og har samme dumme humor..tjihi ;-PTrenger dere en dyktig make ...

*Funny pics*

Rask rompene tilhørende Linn og jeg ;-)Det finnes mange måter å ta bilder på, og bare kreativiteten som setter grenser..Get ready for disco!! Silje og jeg gikk amok i Barcelonas mange butikker..Men...

Bassenget var godt å ha, etter lange dager med photoshoot :-)

En fantastisk utsikt fra huset vårt :-)

*Jeg er Ukens Pike på Avis 2*

Bilder og intervju av meg kan du se her: Linda i Avis 2En stor takk til vår flinke fotograf Michael R, for fine bilder.

Et nytt cover av meg, i Gatebilmagasinet. Film følger med :) Løp og kjøp!

Stranden i Platja d'Aro i Costa Brava. 8 km unna, oppe i åsen, lå huset vårt, som vi bodde i siste uken :)

*Morgenshoot på stranden i Argelès*

Vi stod opp klokken fem ;)Vakre Pyreneene i bakgrunnen :)

Her er vi i den hyggelige byen Argelès. Det franske folket her var høflige, blide og hyggelige :)

En matrett som en virkelig gleder seg til :-)Etter en nydelig og koselig middag, var det godt med kveldstur. En kreativ hage vi passerte på veien ;-P

Her overnattet vi andre natten, like ved byen Perpignan.

Morgentrim med Silje-søta mi :-))

Vårt første stopp, for photoshoot, var på en vingård nær Narbonna- La Plage.

På vei sørover. Jo lenger sør vi kom, jo varmere ble det :)

Maskoten vår :) En søt liten skapning.Kartleseren på turen :-)

Utenfor et Ferrari hotell i Le Mans kunne vi telle hele seks Ferrarier og tre Porcher!!

Original! ;-PDet arrangeres visst en festival for Ferrari eiere årlig her i Le Mans, og de kommer fra England, med bilene sine.Vi overnattet på et annet hotell like i nærheten.

Det nærmeste vi kom Eiffeltårnet ;-P

Kollektiven i Paris er IKKE å anbefale! Vi hadde store problemer med å finne frem, da det er svært dårligskiltet. Dessuten er det så og si ingen franskmenn som prater engelsk..Irriterende! Etter my...

Etter en lang natt på Gardermoen og et par timer med fly, ankom vi Frankrike og Paris :)

Været var skiftende. Overskyet og regn.

*Linda og Linda*

En av de søte jentene jeg skal reise sammen med, heter faktisk det samme som meg! Moro :-))Vi spiste middag på Fridays, sammen med min samboer. Kjempekoselig :)

Min skjønne venninne Kaja, som er negldesigner, fikset mine negler :-))

Du er bare supersnill altså!! Tusen masse takk, gleder meg til å vise det frem..hihi ;-P

Da er jeg klar for Calender shoot i utlandet. Jeg kommer hjem i slutten av juni, og blogger mere da :-)

Godt med litt lengde og fylde i håret mitt igjen :)

Søte og dyktige CarolineDenise på Saxen frisør Skøyen satte på hairextensions på meg i dag. Det var ordentlig godt å få litt lengde igjen :) Tusen masse takk for all hjelp kjære deg, du ergull!!

Hos legen i dag fikk jeg litt medisiner som jeg håper hjelper..

Jeg har hatt litt plager den siste tiden, og mistenker at jeg har utviklet allergi for noe..Så det blir spennende å se når testresultatet kommer.

Gladgjengen!

Jeg, Michael R, Veronica og Teresia. Vi storkoste oss ute i godværet :-)

*Omgivelsene*

Bilen brudeparet brukte. Utrolig lekker!Bordene var pyntet med flotte dekorasjoner og champagne.

På tv-innspilling til Kodenavn Hunter 2 idag. Nydelig sol og varme :-)

Vi var på nydeligehotellRefsnesGodsiMoss, som så ut som et lite slott. Og de hadde pyntet så fint ute i hagen.Klikk på det lille bildet for å se kjolen min.

*Soling og bading i dag*

Været de siste dagene har vært helt fantastisk, og jeg koser meg masse :-)Jordbær er godt å ha på stranden..mmmm..Se, så skjønne!! Andemor med de seks små andungene sine. Kanskje er detandefar som ...

*Markedsdag i byen*

Vi tok oss en liten bytur i finværet. Hvert år har Oslo markedsdag b.l.a i Karl Johan, hvor hver av bodene presenterer ett norsk fylke. Og Finnmarksboden besøker vi hvert år, da de serverer veldig ...

Det var godt å ta seg en lang morgentur i det varme og deilige solværet :-)

Jeg var på let etter noen fine bilder av føtter, men fant ingenting..

Hvis noen vet hvor jeg kan finne sort/hvitt eller fargede bilder av føtter, gjerne barneføtter, si ifra. Da blir jeg kjempeglad! :-)

Det ble tur til IKEA i ettermiddag, og det endte med en liten fornyelse av badet :-)

*Frokosten min*

En fullverdig frokost bestående av havregrøt kokt på vann, Protein Shake og kosttilskudd (omega 3, antioksidanter og vitaminer/mineraler.

Morgenstund har gull i munn ;-)

Det er flere som nyter det deilige sommerværet :-)

*Jentene koser seg i solen*

Min gode kollega og venninne Helene og jeg tok oss en lang og koselig tur fra jobben helt ned til byen. Det ble en velfortjent matbit på Egon, før turen gikk videre til Aker Brygge og Fridaysoglitt...

Næmen, så utrolig koselig ;-))

Jeg må jo bare ta en tur hit en dag.

Snart får dere se nye og flotte bilder på nettsiden Avis 2.

Synd at ikke Norge selger GB-is lenger..88 og Spirello er favoritten :-)

Lørdag kveld åt jeg burger i Luleå med god samvittighet ;)

Vi var alle sultne etter en lang biltur fra Vadsø, og en burger var midt i blinken! Nam!

Love it!!

Tenk at vi skulle være så heldige med været i Nord Norge! Helt fantastisk! Her er vi på vei fra Vadsø. Bakom fjellene ligger Kirkenes :)

Det var godt å komme på hotellet i Vadsø :-)

En sky formet som en UFO..Finnmark har jaggu mye å by på! :)

En noe komisk og original vindu utstilling ;-P

På vei over vidda, opp mot Hammerfest.

*Alta*

Vi bodde på et utrolig koselig hotell, med slike nydelige eventyrsenger ;) Hot ladies!Middagen på hotellet var helt fantastisk! Og kveld nr.2 stod "Plaskebiff" på menyen..tjihi;)Da åt vi ...

Reinsdyr på veien i hele Finnmark ;)

Vi kjørte forbi huset til bestefar også :-)Tro det eller ei, men dette er faktisk E6!! Heldigvis var det bare for en kort stund..

*Nordreisa, mitt andre hjem*

Det varutroligkoseligåtreffedegigjenpappa!!Kjempegladideg:-)) Og søte Nan fikk se hjemplassen min :-)

På vei forbi Bardufoss..Utsikten fra bilen var helt rå!!

*Narvik*

Til de som lurer på hvor lange avstandene er fra Narvik til de største byene.. :)Nan og jeg tok oss en morgentur i det fine været i Narvik :)

*Nord Norge på sitt beste*

Her er klokken 23 på kvelden..Det finnes ikke vind, det er helt stillepåsjøen og midnattssolen skinner..Trenger jeg å si mer? :-)Mens vi ventet på siste fergen i Korsnes, ikke langt fra Narvik, ble...

*Bodø*

Etter å ha smakt kyllingsalaten til både Burger King og McDonalds, er det BurgerKingsomerfavoritten!! Gorm er flink og rigger opp scenen sammen med oss :-)O'sole mio.. ;-PEtter jobb i Glasshuse...